Osamms med HannaL,Nyår blir ganska ok,Ingen snö!

HejsanSvejsan!
Idag är de typ den 30 och dt är Tisdag?! Jag mår inge vidare..Är typ lite magsjuk ;S Kul NOOOT!
blev typ osamms med Hanna L igår ;( de är typ mitt fel ochså..Jag var typ stressad och typ skrek eller var man kallar dt..
men de är typ löst, Iaf så Kommer jag Faktiskt Alltid Älska Dig Hella!Oavsätt vad dt gäller eller vad jag säger!Så Kom alltid ihåg att jag älskar dig!och om jag säger något olämpligt så kanske de är för att jag bryr mig och dig!..iaf Igår var jag och Hannsa på biio vi så oxå "Yes man" Haha den är kul ,idag är hon i stallet och jag mår ganska illa ;S och pappa sover på soffan x) Hoppas han hör om det ringer på hans Mobil!Han är typ förkyld stackaren.Sissi Drömde inatt och hon sprang och rev mig på benet eftersom hon sover i min fot ände på min säng eller ja Jojja's säng ;) ..Hon morrade och Allt Haha men jag var tvungen att väcka henne för hon rev mig ju på benet och hennes klor är vassa ;S !
sen somnade hon om ganska fort och började drömma så hon pep -.-' men jag orkade inte väcka henne så jag hade ett helvete med att somna om men jag gick upp 7 ut med Sissi in ge henne mat och gick och la mig igen och sov till 11 faktiskt äre typ fööörsta gången jag inte sover längre än 12 på typ hela lovet utom på julafton då gick jag typ upp halv 11 ;P  ..de är skönt att sova länge!Jo Nyår så ska de typ bli jag,Pappa,Teresa<3,Anne och typ Hanna(Joho's Tjej) och Joho och typ 2 kompisar till Anne Och jah får ha med Hanna Lindstedt om jag vill ;D<3!Kuuul ;D <3! sne kanske Jonas och Netti!så vi blir rätt så många kul kul.asso de är ingen snö ute Fy hemskt jag har inte gjort snö gubbe iår ;( !
Aja måste snart ut med Sissi igen ;P hon va ute vid 11 tror jag och jag vill inte gå en låång promenad ;S ! de är kallt ut  burr! men nu tror jag att jag ska fixa med designen sen ska jhag ringa HannaL och fråga om hon vill vara med mig och min "nya familj" på nyår !
hare gött//Mikaela


sasfdfrs

Is Bestfriends Love<3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0