ღ!Nyår med Älsk,Tessan<3!,Fina bilder!Gott nytt år alla!

Hejsan!
Jaa planer ändrade  jag skulle fira nyår med Hanna Lindstedt meeen..Hon mår jätteilla så dt bilr inte av iaf!
skit ochså säger  jag bara,Hoppas inte någon Av Teresas Kompisar kommer för annars komer typ inte kvällen bli speciellt kul;(!
Tessan & Tessan & Tessan och Åter Tessor ,Jag känner såå många Jag vet Therese B , Therese F i min klass, och en annan Teresa som jag annars kallar Terrie ;) sen ännu en Tessan;) som jag kalla Tessan ^^ hon är ochså typ 15 och helt snäll och underbar<3! Pappa åker just nu till jobbet en sväng åh jag är här hemma med Sissi som inte är såååå mycket till sällskap ^^ ! Tog två fina bilder på Sissi nu i morse  kanske lägger in dom i slutet kanske..annars lägger jag in dom på ett annat inlägg !Idag är de nyårsafton suck tänk ett nytt år shit de känns som allt kommer bli helt anulunda nu i år hmm.. aja lägger väl in bilderna nu då!...

Hejdå så länge


ny bild(Sissi)andra bilden (Sissi)en kväll i veckan(Siss)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0